Egy wannabe fotós naplója

Mindennapos kínlódásaim hobbifotósként. Házibarkács, csóróság, képek.

Friss topikok

  • geegee: Lassan eltelt majdnem egy év...El van felejtve az egész blog? (2012.11.14. 03:10) Életjel
  • TrueY: LED-es sorfény nem lenne jobb? Vagy az nem ad elég fényt? Hány wattosak az izzók? (2012.03.19. 21:07) Fénysátor házilag
  • Behemoth: Szép munka, szép terítés, mégis nekem jobban tetszene, ha a hús, ami a téma, mindenhol éles lenne.... (2012.01.30. 21:19) Játék az étellel
  • Behemoth: 1. Próbáld ki a fekete-fehér módot is. 2. Figyelj arra, hogy sötétben nézed vissza a képeket az LC... (2012.01.27. 00:04) Felkééészülni, vigyááázz,....
  • Z@ki: @Col.Napalm: Az off miatt egyáltalán nem haragszom, sőt! Megtisztelsz vele. (2012.01.26. 15:22) Nyers vagyok

Egy wannabe fotós barátnője

2012.01.19. 16:05 Z@ki

Ideális esetben (hétvége):
- Ma még nem fotóztál semmit. Nem szeretnél azzal foglalkozni, amíg én megfőzöm az ebédet?
Valóságban:
- Már megint azzal a sz*rral foglalkozol, ahelyett, hogy valami értelmes dolgot csinálnál?

Ideális esetben (születésnap/névnap/karácsony előtt):
- Úgy gondoltam, megleplek valami hasznos dologgal a gépedhez, csak én nem igazán értek hozzá. Mit szeretnél?
Valóságban:
- Nincs egy normális farmered/cipőd/ruhád, úgyhogy azt kapsz. Ha valamit szeretnél ahhoz a sz*rhoz, vedd meg magad!

Ideális esetben (új kiegészítő vásárlásánál):
- Tök jó! Megmutatod, hogy hogy működik?
Valóságban:
- Ez meg már megint minek kellett? Ahelyett, hogy valami értelmes dologra költöttél volna!

Ideális esetben (kirándulás/nyaralás):
- Te csak fotózgassál nyugodtan, én addig előkészítem a pikniket.
Valóságban:
- Nem tudnál gyorsabban haladni? Inkább hozhatnád az én hátizsákomat ahelyett, hogy minden méteren megállsz!

Ideális esetben (ha őt fotózod):
- Jó leszek így, vagy vegyek fel valami másik ruhát? Hogy üljek?
Valóságban:
- NE FOTÓZZ MÁR!

 Ideális esetben (modell fotózás/TFCD):
- Persze, menjél nyugodtan. Legalább érdekes embereket is megismerhetsz és gyakorolsz.
Valóságban:
- Persze, más csajokat fotózol. Én már nem is vagyok elég jó neked! Amúgy itthon is lenne egy csomó jobb dolgod. Például rendet rakhatnál a lomjaid között.

Ideális esetben (vélemény a képeidről):
- Tök jó! Lehet, hogy egy kicsit még gyakorolnod kell, de egy pár darabot már most is el tudok képzelni a nappaliban bekeretezve! 
Valóságban:
- Aha, jó. És ezzel szenvedtél ennyi ideig? 

(Szeretném leszögezni, hogy a fentieknek rám vetítve semmiféle valóság alapja nincs, az egész csupán a humort volt hivatott szolgálni. Igen drágám, Te az ideális esetet vagy hivatott reprezentálni...)

2 komment

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabephoto.blog.hu/api/trackback/id/tr243589964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vlm_ · http://vlmworld.com 2012.01.19. 17:07:47

Amúgy meg mennyire igaz minden... :)

Z@ki · http://wannabephoto.blog.hu 2012.01.19. 19:43:19

@vlm_: Lehet, hogy a végén lévő szöveget az alábbira kellene módosítani:
"Az írás szereplői kitalált személyek. Bármilyen egyezés a valósággal pusztán a véletlen műve.

(Egyébként a hivatkozás a blogodra a neved mellett el van gépelve. Gondoltam szólok.)
süti beállítások módosítása